متن دلخواه شما
آهنگ حمید هیراد
چهار شنبه 29 خرداد 1398 ساعت 20:0 | بازدید : 77 | نوشته ‌شده به دست حمید هیراد | ( نظرات )

 

متن آهنگ فرشته بابک مافی

اسم ترانه هام هر اسمی که بشه ♩♭ منظور من تویی منظور خواهشه ♩♭
اسمت برای من چه خواستنی ♩♭ شده دلم کنار تو شکستنی شده

»──|♯♩♭✎|──«
فرشته نبودی ولی ♩♭ واسه من بهترینی ♩♭

واسه اخلاقای بد ♩♭  و خاص من بهترینی ♩♭
هنوزم مث تو توی ♩♭ زندگیم پا نذاشته ♩♭

کسی مثل تو مهرشو ♩♭ تو دلم جا نذاشته ♩♭

دانلود آهنگ فرشته با لینک مستقیم

واسه ی من بمون ♩♭ واسه ی من بخون ♩♭

تو هنوزم برای من مثل ♩♭ گذشته ها دیوونگی کن ♩♭
واسه من ♩♭ فکر تنهایی نباش ♩♭

و باز کنار من ♩♭ بمون و زندگی کن ♩♭

بابک مافی فرشته

»──|♯♩♭✎|──«

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 مستقیم



|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب